آبیاری سطحینظر کارشناسان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی نسبت به مشکلات به کارگیری سامانه آبیاری کم فشار توسط بهرهبرداران [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 74-90]
آموزشمدل آموزش کارآفرینی سازمانی از دیدگاه مدرسان مرکزهای آموزش جهاد کشاورزی [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 38-53]
آموزش باغبانیراهبردهای اصلاح محیط فیزیکی آموزش باغبانی برای هنرجویان با نیازهای ویژه [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 3-18]
آموزش برای توسعهی پایدارعاملهای اثرگذار بر توسعهی آموزش عالی پایدار از دیدگاه دانشجویان دانشکدهی کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 57-74]
آموزش ترویجیعامل های موثر بر نیازهای آموزشی توت فرنگیکاران مازندران [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 125-140]
آموزش ترویجارزیابی تاثیر آموزشهای ترویج در بهبود تولید گیاه دارویی آویشن در کرمانشاه [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 153-163]
آموزش تنوع زیستیشایستگیهای حرفهای اعضای هیات علمی کشاورزی و منابع طبیعی برای آموزش تنوع زیستی [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 59-70]
آموزش عالی پایدارعاملهای اثرگذار بر توسعهی آموزش عالی پایدار از دیدگاه دانشجویان دانشکدهی کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 57-74]
آموزش عالی کشاورزیالگوی مفهومی گسترش نمانام دانشگاهی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 104-123]
آموزش عالی کشاورزیتأثیر قابلیت فرهنگی بر سرمایه فرهنگی دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 69-82]
آموزش فضای سبزمؤلفههای مؤثر در مشارکت کارکنان مرکزهای تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز تهران در توسعه فضای سبز شهری [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 141-152]
آموزش کارآفرینیچارچوب کاربست آموزش کارآفرینی کشاورزی در روستاهای استان ایلام [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 112-127]
آموزش کارآفرینانهراهبردهای حمایتی آموزش کارآفرینانه کشاورزی از دیدگاه خبرگان [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 17-29]
آموزش کسب و کاراثربخشی آموزشهای کسب و کار کشاورزی در کارآفرینی زنان روستایی [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 3-16]
آموزش و یادگیریتاثیر شبکههای اجتماعی مجازی در بهبود یادگیری دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 3-16]
آویشنارزیابی تاثیر آموزشهای ترویج در بهبود تولید گیاه دارویی آویشن در کرمانشاه [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 153-163]
ا
اثر بخشیاثربخشی آموزشی تولیدکنندگان برتر باغی بر افزایش کارایی باغداران کرمان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 20-37]
اثربخشی آموزشیاثربخشی آموزشهای کسب و کار کشاورزی در کارآفرینی زنان روستایی [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 3-16]
استان کرماناثربخشی رسانههای دیداری، شنیداری و نشریههای ترویجی در انتقال دانش و اطلاعات به کشاورزان در استان کرمان [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 46-58]
استفاده دوبارهرفتار کشاورزان خرمآباد در بازیافت پسماندهای زراعی [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 88-103]
اشتغالعاملهای مؤثر در علاقهمندی دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی به اشتغال در روستا [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 60-73]
اشتغال کشاورزیگرایش اشتغال به کشاورزی جوانان روستایی شهرستان باغملک بر پایهی نظریه توسعه یافته رفتار برنامهریزی شده [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 29-45]
اصلاح محیط فیزیکیراهبردهای اصلاح محیط فیزیکی آموزش باغبانی برای هنرجویان با نیازهای ویژه [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 3-18]
اعتمادعاملهای مؤثر بر عملکرد شغلی مروجان مسئول پهنه در استان گلستان [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 145-159]
اعضای هیئت علمیشایستگیهای حرفهای اعضای هیات علمی کشاورزی و منابع طبیعی برای آموزش تنوع زیستی [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 59-70]
الزام های آموزشیعاملهای مؤثر بر الزامهای آموزشی توسعه فناوری زیستی کشاورزی از دیدگاه محققان مرکزهای تحقیقات و آموزش کشاورزی شمال و شمال غرب کشور [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 139-154]
الگوسازی مفهومیالگوی مفهومی گسترش نمانام دانشگاهی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 104-123]
انتشار اطلاعاتاثربخشی رسانههای دیداری، شنیداری و نشریههای ترویجی در انتقال دانش و اطلاعات به کشاورزان در استان کرمان [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 46-58]
اندازه گیری عملکردتأثیر سرمایه ارتباطی و انسانی در عملکرد مرکزهای آموزش عالی جهاد کشاورزی از دیدگاه مدرسان [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 75-87]
بخش کشاورزیتأثیر عاملهای پیشبرنده و بازدارندهی گرایش جوانان روستایی خرم آباد به شغل کشاورزی [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 90-106]
برنامه های آموزشی- ترویجینقش برنامههای آموزشی-ترویجی در مدیریت ریسک گندمکاران دیم استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 54-68]
برنامههای آموزشی ترویجیاولویتبندی روشهای آموزشی ترویجی مورد استفاده در برنامههای سازگاری با تغییرپذیریهای اقلیم از دیدگاه کشاورزان و کارشناسان کشاورزی: کاربرد روش PROMETHEE [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 126-144]
بیکاریمقایسه توانایی دو نظریه رفتار برنامهریزی شده و نظریه شناختی- اجتماعی مسیر شغلی در پیشبینی گرایش به خوداشتغالی در بین دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 3-19]
بیماری مرغعاملهای افزایش دانش و مدیریت بیماری در مرغداری های بوشهر [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 43-56]
بهبود تولیدارزیابی تاثیر آموزشهای ترویج در بهبود تولید گیاه دارویی آویشن در کرمانشاه [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 153-163]
پ
پژوهشهای کشاورزینقشه دانش حکمرانی درحوزه آب: معرفی گزیداری نوین برای مدیریت پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 106-126]
تیپ شخصیتیتحلیل رابطه بین نوع شخصیت فردی و فرسودگی شغلی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی شهرستانهای زاهدان و خاش [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 160-171]
تحلیل سلسله مراتبیچارچوب کاربست آموزش کارآفرینی کشاورزی در روستاهای استان ایلام [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 112-127]
تحلیل شبکه اجتماعینقشه دانش حکمرانی درحوزه آب: معرفی گزیداری نوین برای مدیریت پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 106-126]
تحلیل عاملیعاملهای مؤثر بر الزامهای آموزشی توسعه فناوری زیستی کشاورزی از دیدگاه محققان مرکزهای تحقیقات و آموزش کشاورزی شمال و شمال غرب کشور [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 139-154]
تحلیل عاملیتأثیر عاملهای پیشبرنده و بازدارندهی گرایش جوانان روستایی خرم آباد به شغل کشاورزی [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 90-106]
ترویج و آموزشنقشه دانش حکمرانی درحوزه آب: معرفی گزیداری نوین برای مدیریت پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 106-126]
تصویر برند دانشگاهیالگوی مفهومی گسترش نمانام دانشگاهی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 104-123]
تعهد مدیریت دانشگاهعاملهای اثرگذار بر توسعهی آموزش عالی پایدار از دیدگاه دانشجویان دانشکدهی کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 57-74]
تغییر اقلیماولویتبندی روشهای آموزشی ترویجی مورد استفاده در برنامههای سازگاری با تغییرپذیریهای اقلیم از دیدگاه کشاورزان و کارشناسان کشاورزی: کاربرد روش PROMETHEE [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 126-144]
تفکر موج چهارمرتبهبندی وضعیت موجود مؤلفههای مدل شایستهسالاری مدیران آموزشی، مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی وزارت جهاد کشاورزی [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 91-111]
تقلب در امتحاناتنگرش دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان نسبت به نیرنگ ورزی تحصیلی و عاملهای مؤثر بر آن [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 30-42]
تقلب در تکالیف درسینگرش دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان نسبت به نیرنگ ورزی تحصیلی و عاملهای مؤثر بر آن [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 30-42]
توانمندسازی اقتصادیتأثیر دورههای آموزشی ترویجی بر توانمندی اقتصادی زنان روستایی عضو صندوق اعتبارات خرد استان سمنان [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 71-90]
توسعه شهریمؤلفههای مؤثر در مشارکت کارکنان مرکزهای تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز تهران در توسعه فضای سبز شهری [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 141-152]
تولید توت فرنگیعامل های موثر بر نیازهای آموزشی توت فرنگیکاران مازندران [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 125-140]
تولیدکنندگان برتراثربخشی آموزشی تولیدکنندگان برتر باغی بر افزایش کارایی باغداران کرمان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 20-37]
ج
جوانان روستاییگرایش اشتغال به کشاورزی جوانان روستایی شهرستان باغملک بر پایهی نظریه توسعه یافته رفتار برنامهریزی شده [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 29-45]
جوانان روستاییتأثیر عاملهای پیشبرنده و بازدارندهی گرایش جوانان روستایی خرم آباد به شغل کشاورزی [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 90-106]
ح
حکمرانی آبنقشه دانش حکمرانی درحوزه آب: معرفی گزیداری نوین برای مدیریت پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 106-126]
حمایت دانشگاهی درک شدهنقش حمایت دانشگاهی در شکلگیری قصد کارآفرینانه دانشجویان کارشناسی کشاورزی: مقایسه دو دانشگاه بوعلیسینا همدان و سمنگان افغانستان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 108-125]
خ
خاشتحلیل رابطه بین نوع شخصیت فردی و فرسودگی شغلی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی شهرستانهای زاهدان و خاش [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 160-171]
خوداشتغالیمقایسه توانایی دو نظریه رفتار برنامهریزی شده و نظریه شناختی- اجتماعی مسیر شغلی در پیشبینی گرایش به خوداشتغالی در بین دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 3-19]
خوزستانویژگیهای مطلوب مدرس دانشگاهی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 19-38]
د
دانشنیازسنجی آموزشی دورههای مهارتآموزی کشاورزی ارگانیک برای بهرهبرداران استان بوشهر [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 83-108]
دانش پدافند غیرعاملعوامل مؤثر بر افزایش دانش پدافند غیرعامل کارشناسان ستادی وزارت جهادکشاورزی [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 128-144]
دانشجویانتأثیر قابلیت فرهنگی بر سرمایه فرهنگی دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 69-82]
دانشجویان کشاورزیبررسی رابطهی مهارتهای استخدامپذیری و سازگاری مسیر شغلی در بین دانشجویان کشاورزی دانشگاههای بوعلی سینا و اراک [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 124-138]
دانشجویان کشاورزینگرش دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان نسبت به نیرنگ ورزی تحصیلی و عاملهای مؤثر بر آن [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 30-42]
دانشجویان کشاورزیرابطهی بین خوشبینی و شور کارآفرینی با قصد کارآفرینی دانشجویان کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 145-160]
دانشجویان کشاورزینقش حمایت دانشگاهی در شکلگیری قصد کارآفرینانه دانشجویان کارشناسی کشاورزی: مقایسه دو دانشگاه بوعلیسینا همدان و سمنگان افغانستان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 108-125]
دانشگاه رازیعاملهای مؤثر در علاقهمندی دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی به اشتغال در روستا [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 60-73]
دانشگاه علوم کشاورزیویژگیهای مطلوب مدرس دانشگاهی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 19-38]
دانشگاه کارآفرینالگوی مفهومی گسترش نمانام دانشگاهی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 104-123]
دانشگاه کارآفرینراهبردهای حمایتی آموزش کارآفرینانه کشاورزی از دیدگاه خبرگان [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 17-29]
دیدگاه دانشجویانویژگیهای مطلوب مدرس دانشگاهی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 19-38]
دوره آموزش ترویجیتأثیر دورههای آموزشی ترویجی بر توانمندی اقتصادی زنان روستایی عضو صندوق اعتبارات خرد استان سمنان [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 71-90]
ر
راهبردهای رفتارینقش برنامههای آموزشی-ترویجی در مدیریت ریسک گندمکاران دیم استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 54-68]
رسانههای ارتباط جمعیاثربخشی رسانههای دیداری، شنیداری و نشریههای ترویجی در انتقال دانش و اطلاعات به کشاورزان در استان کرمان [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 46-58]
ریسکنقش برنامههای آموزشی-ترویجی در مدیریت ریسک گندمکاران دیم استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 54-68]
روشهای آموزشی ترویجاولویتبندی روشهای آموزشی ترویجی مورد استفاده در برنامههای سازگاری با تغییرپذیریهای اقلیم از دیدگاه کشاورزان و کارشناسان کشاورزی: کاربرد روش PROMETHEE [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 126-144]
ز
زاهدانتحلیل رابطه بین نوع شخصیت فردی و فرسودگی شغلی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی شهرستانهای زاهدان و خاش [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 160-171]
زنان روستاییتأثیر دورههای آموزشی ترویجی بر توانمندی اقتصادی زنان روستایی عضو صندوق اعتبارات خرد استان سمنان [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 71-90]
زنان روستاییاثربخشی آموزشهای کسب و کار کشاورزی در کارآفرینی زنان روستایی [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 3-16]
س
ساختار برنامه سازیتأثیر مؤلفههای برنامهسازی تلویزیون کشاورزی بر رضامندی کشاورزان [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 17-28]
سازگاریاولویتبندی روشهای آموزشی ترویجی مورد استفاده در برنامههای سازگاری با تغییرپذیریهای اقلیم از دیدگاه کشاورزان و کارشناسان کشاورزی: کاربرد روش PROMETHEE [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 126-144]
سازگاری مسیر شغلیبررسی رابطهی مهارتهای استخدامپذیری و سازگاری مسیر شغلی در بین دانشجویان کشاورزی دانشگاههای بوعلی سینا و اراک [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 124-138]
سیاستمداریرتبهبندی وضعیت موجود مؤلفههای مدل شایستهسالاری مدیران آموزشی، مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی وزارت جهاد کشاورزی [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 91-111]
سامانه آبیاری کمفشارنظر کارشناسان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی نسبت به مشکلات به کارگیری سامانه آبیاری کم فشار توسط بهرهبرداران [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 74-90]
ستاد برنامهریزیعوامل مؤثر بر افزایش دانش پدافند غیرعامل کارشناسان ستادی وزارت جهادکشاورزی [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 128-144]
سرمایه ارتباطیتأثیر سرمایه ارتباطی و انسانی در عملکرد مرکزهای آموزش عالی جهاد کشاورزی از دیدگاه مدرسان [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 75-87]
سرمایه انسانیتأثیر سرمایه ارتباطی و انسانی در عملکرد مرکزهای آموزش عالی جهاد کشاورزی از دیدگاه مدرسان [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 75-87]
سرمایه فرهنگیتأثیر قابلیت فرهنگی بر سرمایه فرهنگی دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 69-82]
ش
شایستهسالاریرتبهبندی وضعیت موجود مؤلفههای مدل شایستهسالاری مدیران آموزشی، مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی وزارت جهاد کشاورزی [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 91-111]
شبکه تلویزیونیتأثیر مؤلفههای برنامهسازی تلویزیون کشاورزی بر رضامندی کشاورزان [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 17-28]
شبکههای اجتماعیتاثیر شبکههای اجتماعی مجازی در بهبود یادگیری دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 3-16]
شغل کشاورزیتأثیر عاملهای پیشبرنده و بازدارندهی گرایش جوانان روستایی خرم آباد به شغل کشاورزی [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 90-106]
شورکارآفرینیرابطهی بین خوشبینی و شور کارآفرینی با قصد کارآفرینی دانشجویان کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 145-160]
ص
صلاحیت حرفهایشایستگیهای حرفهای اعضای هیات علمی کشاورزی و منابع طبیعی برای آموزش تنوع زیستی [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 59-70]
صندوق اعتبارات خردتأثیر دورههای آموزشی ترویجی بر توانمندی اقتصادی زنان روستایی عضو صندوق اعتبارات خرد استان سمنان [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 71-90]
ع
عامل های بازدارندهتأثیر عاملهای پیشبرنده و بازدارندهی گرایش جوانان روستایی خرم آباد به شغل کشاورزی [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 90-106]
عاملهای برنامه سازیتأثیر مؤلفههای برنامهسازی تلویزیون کشاورزی بر رضامندی کشاورزان [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 17-28]
علاقمندیعاملهای مؤثر در علاقهمندی دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی به اشتغال در روستا [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 60-73]
عملکردعاملهای مؤثر بر عملکرد شغلی مروجان مسئول پهنه در استان گلستان [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 145-159]
ف
فرآیند تحلیل شبکهایراهبردهای حمایتی آموزش کارآفرینانه کشاورزی از دیدگاه خبرگان [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 17-29]
فرسودگی شغلیتحلیل رابطه بین نوع شخصیت فردی و فرسودگی شغلی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی شهرستانهای زاهدان و خاش [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 160-171]
فناوری زیستی کشاورزیعاملهای مؤثر بر الزامهای آموزشی توسعه فناوری زیستی کشاورزی از دیدگاه محققان مرکزهای تحقیقات و آموزش کشاورزی شمال و شمال غرب کشور [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 139-154]
ق
قابلیت فرهنگیتأثیر قابلیت فرهنگی بر سرمایه فرهنگی دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 69-82]
قصدکارآفرینیرابطهی بین خوشبینی و شور کارآفرینی با قصد کارآفرینی دانشجویان کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 145-160]
قصد کارآفرینانهنقش حمایت دانشگاهی در شکلگیری قصد کارآفرینانه دانشجویان کارشناسی کشاورزی: مقایسه دو دانشگاه بوعلیسینا همدان و سمنگان افغانستان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 108-125]
ک
کارایی باغ داراناثربخشی آموزشی تولیدکنندگان برتر باغی بر افزایش کارایی باغداران کرمان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 20-37]
کارآفرینیاثربخشی آموزشهای کسب و کار کشاورزی در کارآفرینی زنان روستایی [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 3-16]
کارآفرینیمدل آموزش کارآفرینی سازمانی از دیدگاه مدرسان مرکزهای آموزش جهاد کشاورزی [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 38-53]
کارآفرینی روستاییچارچوب کاربست آموزش کارآفرینی کشاورزی در روستاهای استان ایلام [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 112-127]
کارآفرینی سازمانیمدل آموزش کارآفرینی سازمانی از دیدگاه مدرسان مرکزهای آموزش جهاد کشاورزی [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 38-53]
کشاورزیعاملهای مؤثر در علاقهمندی دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی به اشتغال در روستا [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 60-73]
کشاورزی ارگانیکنیازسنجی آموزشی دورههای مهارتآموزی کشاورزی ارگانیک برای بهرهبرداران استان بوشهر [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 83-108]
کشاورزاناثربخشی رسانههای دیداری، شنیداری و نشریههای ترویجی در انتقال دانش و اطلاعات به کشاورزان در استان کرمان [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 46-58]
کشاورزاننیازسنجی آموزشی دورههای مهارتآموزی کشاورزی ارگانیک برای بهرهبرداران استان بوشهر [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 83-108]
گ
گرایشمقایسه توانایی دو نظریه رفتار برنامهریزی شده و نظریه شناختی- اجتماعی مسیر شغلی در پیشبینی گرایش به خوداشتغالی در بین دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 3-19]
گرایش به اشتغالگرایش اشتغال به کشاورزی جوانان روستایی شهرستان باغملک بر پایهی نظریه توسعه یافته رفتار برنامهریزی شده [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 29-45]
م
محققانعاملهای مؤثر بر الزامهای آموزشی توسعه فناوری زیستی کشاورزی از دیدگاه محققان مرکزهای تحقیقات و آموزش کشاورزی شمال و شمال غرب کشور [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 139-154]
مدیریت مرغداریعاملهای افزایش دانش و مدیریت بیماری در مرغداری های بوشهر [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 43-56]
مدیریت مشارکتیمؤلفههای مؤثر در مشارکت کارکنان مرکزهای تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز تهران در توسعه فضای سبز شهری [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 141-152]
مدرسهی استثناییراهبردهای اصلاح محیط فیزیکی آموزش باغبانی برای هنرجویان با نیازهای ویژه [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 3-18]
مدلمدل آموزش کارآفرینی سازمانی از دیدگاه مدرسان مرکزهای آموزش جهاد کشاورزی [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 38-53]
مراکز آموزشیرتبهبندی وضعیت موجود مؤلفههای مدل شایستهسالاری مدیران آموزشی، مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی وزارت جهاد کشاورزی [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 91-111]
مروجان کشاورزیتحلیل رابطه بین نوع شخصیت فردی و فرسودگی شغلی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی شهرستانهای زاهدان و خاش [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 160-171]
مروجان مسئول پهنهعاملهای مؤثر بر عملکرد شغلی مروجان مسئول پهنه در استان گلستان [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 145-159]
مشارکتعاملهای مؤثر بر عملکرد شغلی مروجان مسئول پهنه در استان گلستان [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 145-159]
مشارکت اقتصادیتأثیر دورههای آموزشی ترویجی بر توانمندی اقتصادی زنان روستایی عضو صندوق اعتبارات خرد استان سمنان [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 71-90]
مشارکت در هدفگذاریمؤلفههای مؤثر در مشارکت کارکنان مرکزهای تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز تهران در توسعه فضای سبز شهری [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 141-152]
مهارتنیازسنجی آموزشی دورههای مهارتآموزی کشاورزی ارگانیک برای بهرهبرداران استان بوشهر [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 83-108]
مهارتهای استخدامپذیریبررسی رابطهی مهارتهای استخدامپذیری و سازگاری مسیر شغلی در بین دانشجویان کشاورزی دانشگاههای بوعلی سینا و اراک [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 124-138]
ن
نیاز آموزشیعامل های موثر بر نیازهای آموزشی توت فرنگیکاران مازندران [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 125-140]
نیازسنجی آموزشینیازسنجی آموزشی دورههای مهارتآموزی کشاورزی ارگانیک برای بهرهبرداران استان بوشهر [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 83-108]
نظریه توسعه یافته رفتار برنامهریزی شدهگرایش اشتغال به کشاورزی جوانان روستایی شهرستان باغملک بر پایهی نظریه توسعه یافته رفتار برنامهریزی شده [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 29-45]
نظریه توسعهیافته رفتار برنامهریزی شدهمقایسه توانایی دو نظریه رفتار برنامهریزی شده و نظریه شناختی- اجتماعی مسیر شغلی در پیشبینی گرایش به خوداشتغالی در بین دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 3-19]
نظریه رفتار برنامهریزی شدهنقش حمایت دانشگاهی در شکلگیری قصد کارآفرینانه دانشجویان کارشناسی کشاورزی: مقایسه دو دانشگاه بوعلیسینا همدان و سمنگان افغانستان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 108-125]
نظریه شناختی- اجتماعی مسیر شغلیمقایسه توانایی دو نظریه رفتار برنامهریزی شده و نظریه شناختی- اجتماعی مسیر شغلی در پیشبینی گرایش به خوداشتغالی در بین دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 3-19]
نقشه دانشنقشه دانش حکمرانی درحوزه آب: معرفی گزیداری نوین برای مدیریت پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 106-126]
نقشه هم رخدادینقشه دانش حکمرانی درحوزه آب: معرفی گزیداری نوین برای مدیریت پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 106-126]
نگرش پایداریعاملهای اثرگذار بر توسعهی آموزش عالی پایدار از دیدگاه دانشجویان دانشکدهی کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 57-74]
و
واژگان کلیدی: مدیریت مصرف آبنظر کارشناسان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی نسبت به مشکلات به کارگیری سامانه آبیاری کم فشار توسط بهرهبرداران [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 74-90]
واژههای کلیدیعاملهای مؤثر در علاقهمندی دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی به اشتغال در روستا [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 60-73]
واژههای کلیدی: دانش مرغدارعاملهای افزایش دانش و مدیریت بیماری در مرغداری های بوشهر [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 43-56]
وزارت جهادکشاورزیعوامل مؤثر بر افزایش دانش پدافند غیرعامل کارشناسان ستادی وزارت جهادکشاورزی [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 128-144]
ویژگیهای مطلوب مدرسویژگیهای مطلوب مدرس دانشگاهی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 19-38]
ه
هنرجویان با نیاز ویژهراهبردهای اصلاح محیط فیزیکی آموزش باغبانی برای هنرجویان با نیازهای ویژه [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 3-18]
ی
یادگیری دانشجویانتاثیر شبکههای اجتماعی مجازی در بهبود یادگیری دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 3-16]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد