نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آبیاری سطحی نظر کارشناسان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی نسبت به مشکلات به کارگیری سامانه آبیاری کم فشار توسط بهره‌برداران [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 74-90]
  • آموزش مدل آموزش کارآفرینی سازمانی از دیدگاه مدرسان مرکزهای آموزش جهاد کشاورزی [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 38-53]
  • آموزش باغبانی راهبردهای اصلاح محیط فیزیکی آموزش باغبانی برای هنرجویان با نیازهای ویژه [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 3-18]
  • آموزش برای توسعه‌ی پایدار عامل‌های اثرگذار بر توسعه‌ی آموزش عالی پایدار از دیدگاه دانشجویان دانشکده‌ی کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 57-74]
  • آموزش ترویجی عامل های موثر بر نیازهای آموزشی توت فرنگی‌کاران مازندران [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 125-140]
  • آموزش‌ ترویج ارزیابی تاثیر آموزش‌های ترویج در بهبود تولید گیاه دارویی آویشن در کرمانشاه [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 153-163]
  • آموزش تنوع زیستی شایستگی‌های حرفه‌ای اعضای هیات علمی کشاورزی و منابع طبیعی برای آموزش تنوع زیستی [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 59-70]
  • آموزش عالی پایدار عامل‌های اثرگذار بر توسعه‌ی آموزش عالی پایدار از دیدگاه دانشجویان دانشکده‌ی کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 57-74]
  • آموزش عالی کشاورزی الگوی مفهومی گسترش نمانام دانشگاهی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 104-123]
  • آموزش عالی کشاورزی تأثیر قابلیت فرهنگی بر سرمایه فرهنگی دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 69-82]
  • آموزش فضای سبز مؤلفه‌های مؤثر در مشارکت کارکنان مرکزهای تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز تهران در توسعه فضای سبز شهری [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 141-152]
  • آموزش کارآفرینی چارچوب کاربست آموزش کارآفرینی کشاورزی در روستاهای استان ایلام [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 112-127]
  • آموزش کارآفرینانه راهبردهای حمایتی آموزش کارآفرینانه کشاورزی از دیدگاه خبرگان [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 17-29]
  • آموزش کسب و کار اثربخشی آموزش‌های کسب و کار کشاورزی در کارآفرینی زنان روستایی [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 3-16]
  • آموزش و یادگیری تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی در بهبود یادگیری دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 3-16]
  • آویشن ارزیابی تاثیر آموزش‌های ترویج در بهبود تولید گیاه دارویی آویشن در کرمانشاه [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 153-163]

ا

  • اثر بخشی اثربخشی آموزشی تولیدکنندگان برتر باغی بر افزایش کارایی باغ‌‌داران کرمان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 20-37]
  • اثربخشی آموزشی اثربخشی آموزش‌های کسب و کار کشاورزی در کارآفرینی زنان روستایی [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 3-16]
  • استان کرمان اثربخشی رسانه‌های دیداری، شنیداری و نشریه‌های ترویجی در انتقال دانش و اطلاعات به کشاورزان در استان کرمان [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 46-58]
  • استفاده دوباره رفتار کشاورزان خرم‌آباد در بازیافت پسماندهای زراعی [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 88-103]
  • اشتغال عامل‌های مؤثر در علاقه‌مندی دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی به اشتغال در روستا [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 60-73]
  • اشتغال کشاورزی گرایش اشتغال به کشاورزی جوانان روستایی شهرستان باغملک بر پایه‌ی نظریه توسعه یافته رفتار برنامه‌ریزی شده [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 29-45]
  • اصلاح محیط فیزیکی راهبردهای اصلاح محیط فیزیکی آموزش باغبانی برای هنرجویان با نیازهای ویژه [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 3-18]
  • اعتماد عامل‌های مؤثر بر عملکرد شغلی مروجان مسئول پهنه در استان گلستان [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 145-159]
  • اعضای هیئت علمی شایستگی‌های حرفه‌ای اعضای هیات علمی کشاورزی و منابع طبیعی برای آموزش تنوع زیستی [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 59-70]
  • الزام های آموزشی عامل‏های مؤثر بر الزام‏های آموزشی توسعه فناوری زیستی کشاورزی از دیدگاه محققان مرکزهای تحقیقات و آموزش کشاورزی شمال و شمال غرب کشور [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 139-154]
  • الگوسازی مفهومی الگوی مفهومی گسترش نمانام دانشگاهی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 104-123]
  • انتشار اطلاعات اثربخشی رسانه‌های دیداری، شنیداری و نشریه‌های ترویجی در انتقال دانش و اطلاعات به کشاورزان در استان کرمان [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 46-58]
  • اندازه گیری عملکرد تأثیر سرمایه ارتباطی و انسانی در عملکرد مرکزهای آموزش عالی جهاد کشاورزی از دیدگاه مدرسان [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 75-87]

ب

  • باورهای رفتاری رفتار کشاورزان خرم‌آباد در بازیافت پسماندهای زراعی [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 88-103]
  • بخش کشاورزی تأثیر عامل‏های پیش‌برنده و بازدارنده‏‌ی گرایش جوانان روستایی خرم آباد به شغل کشاورزی [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 90-106]
  • برنامه های آموزشی- ترویجی نقش برنامه‌های آموزشی-ترویجی در مدیریت ریسک گندم‌کاران دیم استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 54-68]
  • برنامه‌های آموزشی ترویجی اولویت‌بندی روش‌های آموزشی ترویجی مورد استفاده در برنامه‌های سازگاری با تغییر‌پذیری‌های اقلیم از دیدگاه کشاورزان و کارشناسان کشاورزی: کاربرد روش PROMETHEE [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 126-144]
  • بیکاری مقایسه توانایی دو نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده و نظریه شناختی- اجتماعی مسیر شغلی در پیش‌بینی گرایش به خوداشتغالی در بین دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 3-19]
  • بیماری مرغ عامل‌های افزایش دانش و مدیریت بیماری در مرغداری‏ های بوشهر [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 43-56]
  • بهبود تولید ارزیابی تاثیر آموزش‌های ترویج در بهبود تولید گیاه دارویی آویشن در کرمانشاه [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 153-163]

پ

  • پژوهش‌های کشاورزی نقشه دانش حکمرانی درحوزه آب: معرفی گزیداری نوین برای مدیریت پژوهش‌های ترویج و آموزش کشاورزی [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 106-126]
  • پسماند کشاورزی رفتار کشاورزان خرم‌آباد در بازیافت پسماندهای زراعی [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 88-103]

ت

  • تیپ شخصیتی تحلیل رابطه بین نوع شخصیت فردی و فرسودگی شغلی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی شهرستان‌های زاهدان و خاش [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 160-171]
  • تحلیل سلسله مراتبی چارچوب کاربست آموزش کارآفرینی کشاورزی در روستاهای استان ایلام [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 112-127]
  • تحلیل شبکه اجتماعی نقشه دانش حکمرانی درحوزه آب: معرفی گزیداری نوین برای مدیریت پژوهش‌های ترویج و آموزش کشاورزی [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 106-126]
  • تحلیل عاملی عامل‏های مؤثر بر الزام‏های آموزشی توسعه فناوری زیستی کشاورزی از دیدگاه محققان مرکزهای تحقیقات و آموزش کشاورزی شمال و شمال غرب کشور [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 139-154]
  • تحلیل عاملی تأثیر عامل‏های پیش‌برنده و بازدارنده‏‌ی گرایش جوانان روستایی خرم آباد به شغل کشاورزی [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 90-106]
  • ترویج و آموزش نقشه دانش حکمرانی درحوزه آب: معرفی گزیداری نوین برای مدیریت پژوهش‌های ترویج و آموزش کشاورزی [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 106-126]
  • تصویر برند دانشگاهی الگوی مفهومی گسترش نمانام دانشگاهی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 104-123]
  • تعهد مدیریت دانشگاه عامل‌های اثرگذار بر توسعه‌ی آموزش عالی پایدار از دیدگاه دانشجویان دانشکده‌ی کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 57-74]
  • تغییر اقلیم اولویت‌بندی روش‌های آموزشی ترویجی مورد استفاده در برنامه‌های سازگاری با تغییر‌پذیری‌های اقلیم از دیدگاه کشاورزان و کارشناسان کشاورزی: کاربرد روش PROMETHEE [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 126-144]
  • تفکر موج چهارم رتبه‌بندی وضعیت موجود مؤلفه‌های مدل شایسته‌سالاری مدیران آموزشی، مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی وزارت جهاد کشاورزی [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 91-111]
  • تقلب در امتحانات نگرش دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان نسبت به نیرنگ ورزی تحصیلی و عامل‌های مؤثر بر آن [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 30-42]
  • تقلب در تکالیف درسی نگرش دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان نسبت به نیرنگ ورزی تحصیلی و عامل‌های مؤثر بر آن [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 30-42]
  • تلویزیون کشاورزی تأثیر مؤلفه‌های برنامه‌سازی تلویزیون کشاورزی بر رضامندی کشاورزان [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 17-28]
  • توانمندسازی اقتصادی تأثیر دوره‌های آموزشی ترویجی بر توانمندی اقتصادی زنان روستایی عضو صندوق اعتبارات خرد استان سمنان [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 71-90]
  • توسعه شهری مؤلفه‌های مؤثر در مشارکت کارکنان مرکزهای تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز تهران در توسعه فضای سبز شهری [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 141-152]
  • تولید توت فرنگی عامل های موثر بر نیازهای آموزشی توت فرنگی‌کاران مازندران [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 125-140]
  • تولیدکنندگان برتر اثربخشی آموزشی تولیدکنندگان برتر باغی بر افزایش کارایی باغ‌‌داران کرمان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 20-37]

ج

  • جوانان روستایی گرایش اشتغال به کشاورزی جوانان روستایی شهرستان باغملک بر پایه‌ی نظریه توسعه یافته رفتار برنامه‌ریزی شده [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 29-45]
  • جوانان روستایی تأثیر عامل‏های پیش‌برنده و بازدارنده‏‌ی گرایش جوانان روستایی خرم آباد به شغل کشاورزی [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 90-106]

ح

  • حکمرانی آب نقشه دانش حکمرانی درحوزه آب: معرفی گزیداری نوین برای مدیریت پژوهش‌های ترویج و آموزش کشاورزی [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 106-126]
  • حمایت دانشگاهی درک شده نقش حمایت دانشگاهی در شکل‌گیری قصد کارآفرینانه دانشجویان کارشناسی کشاورزی: مقایسه دو دانشگاه بوعلی‌سینا همدان و سمنگان افغانستان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 108-125]

خ

  • خاش تحلیل رابطه بین نوع شخصیت فردی و فرسودگی شغلی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی شهرستان‌های زاهدان و خاش [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 160-171]
  • خوداشتغالی مقایسه توانایی دو نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده و نظریه شناختی- اجتماعی مسیر شغلی در پیش‌بینی گرایش به خوداشتغالی در بین دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 3-19]
  • خوزستان ویژگی‌های مطلوب مدرس دانشگاهی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 19-38]

د

  • دانش نیازسنجی آموزشی دوره‌های مهارت‌آموزی کشاورزی ارگانیک برای بهره‌برداران استان بوشهر [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 83-108]
  • دانش پدافند غیرعامل عوامل مؤثر بر افزایش دانش پدافند غیرعامل کارشناسان ستادی وزارت جهادکشاورزی [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 128-144]
  • دانشجویان تأثیر قابلیت فرهنگی بر سرمایه فرهنگی دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 69-82]
  • دانشجویان کشاورزی بررسی رابطه‌ی مهارت‌های استخدام‌پذیری و سازگاری مسیر شغلی در بین دانشجویان کشاورزی دانشگاه‌های بوعلی سینا و اراک [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 124-138]
  • دانشجویان کشاورزی نگرش دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان نسبت به نیرنگ ورزی تحصیلی و عامل‌های مؤثر بر آن [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 30-42]
  • دانشجویان کشاورزی رابطه‌ی بین خوش‌بینی و شور کارآفرینی با قصد کارآفرینی دانشجویان کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 145-160]
  • دانشجویان کشاورزی نقش حمایت دانشگاهی در شکل‌گیری قصد کارآفرینانه دانشجویان کارشناسی کشاورزی: مقایسه دو دانشگاه بوعلی‌سینا همدان و سمنگان افغانستان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 108-125]
  • دانشگاه رازی عامل‌های مؤثر در علاقه‌مندی دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی به اشتغال در روستا [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 60-73]
  • دانشگاه علوم کشاورزی ویژگی‌های مطلوب مدرس دانشگاهی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 19-38]
  • دانشگاه کارآفرین الگوی مفهومی گسترش نمانام دانشگاهی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 104-123]
  • دانشگاه کارآفرین راهبردهای حمایتی آموزش کارآفرینانه کشاورزی از دیدگاه خبرگان [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 17-29]
  • دیدگاه دانشجویان ویژگی‌های مطلوب مدرس دانشگاهی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 19-38]
  • دوره آموزش ترویجی تأثیر دوره‌های آموزشی ترویجی بر توانمندی اقتصادی زنان روستایی عضو صندوق اعتبارات خرد استان سمنان [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 71-90]

ر

  • راهبردهای رفتاری نقش برنامه‌های آموزشی-ترویجی در مدیریت ریسک گندم‌کاران دیم استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 54-68]
  • رسانه‌های ارتباط جمعی اثربخشی رسانه‌های دیداری، شنیداری و نشریه‌های ترویجی در انتقال دانش و اطلاعات به کشاورزان در استان کرمان [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 46-58]
  • ریسک نقش برنامه‌های آموزشی-ترویجی در مدیریت ریسک گندم‌کاران دیم استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 54-68]
  • رفتار رفتار کشاورزان خرم‌آباد در بازیافت پسماندهای زراعی [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 88-103]
  • روش‌های آموزشی ترویج اولویت‌بندی روش‌های آموزشی ترویجی مورد استفاده در برنامه‌های سازگاری با تغییر‌پذیری‌های اقلیم از دیدگاه کشاورزان و کارشناسان کشاورزی: کاربرد روش PROMETHEE [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 126-144]

ز

  • زاهدان تحلیل رابطه بین نوع شخصیت فردی و فرسودگی شغلی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی شهرستان‌های زاهدان و خاش [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 160-171]
  • زنان روستایی تأثیر دوره‌های آموزشی ترویجی بر توانمندی اقتصادی زنان روستایی عضو صندوق اعتبارات خرد استان سمنان [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 71-90]
  • زنان روستایی اثربخشی آموزش‌های کسب و کار کشاورزی در کارآفرینی زنان روستایی [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 3-16]

س

  • ساختار برنامه سازی تأثیر مؤلفه‌های برنامه‌سازی تلویزیون کشاورزی بر رضامندی کشاورزان [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 17-28]
  • سازگاری اولویت‌بندی روش‌های آموزشی ترویجی مورد استفاده در برنامه‌های سازگاری با تغییر‌پذیری‌های اقلیم از دیدگاه کشاورزان و کارشناسان کشاورزی: کاربرد روش PROMETHEE [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 126-144]
  • سازگاری مسیر شغلی بررسی رابطه‌ی مهارت‌های استخدام‌پذیری و سازگاری مسیر شغلی در بین دانشجویان کشاورزی دانشگاه‌های بوعلی سینا و اراک [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 124-138]
  • سیاست‌مداری رتبه‌بندی وضعیت موجود مؤلفه‌های مدل شایسته‌سالاری مدیران آموزشی، مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی وزارت جهاد کشاورزی [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 91-111]
  • سامانه آبیاری کم‌فشار نظر کارشناسان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی نسبت به مشکلات به کارگیری سامانه آبیاری کم فشار توسط بهره‌برداران [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 74-90]
  • ستاد برنامه‌ریزی عوامل مؤثر بر افزایش دانش پدافند غیرعامل کارشناسان ستادی وزارت جهادکشاورزی [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 128-144]
  • سرمایه ارتباطی تأثیر سرمایه ارتباطی و انسانی در عملکرد مرکزهای آموزش عالی جهاد کشاورزی از دیدگاه مدرسان [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 75-87]
  • سرمایه انسانی تأثیر سرمایه ارتباطی و انسانی در عملکرد مرکزهای آموزش عالی جهاد کشاورزی از دیدگاه مدرسان [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 75-87]
  • سرمایه فرهنگی تأثیر قابلیت فرهنگی بر سرمایه فرهنگی دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 69-82]

ش

  • شایسته‌سالاری رتبه‌بندی وضعیت موجود مؤلفه‌های مدل شایسته‌سالاری مدیران آموزشی، مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی وزارت جهاد کشاورزی [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 91-111]
  • شبکه تلویزیونی تأثیر مؤلفه‌های برنامه‌سازی تلویزیون کشاورزی بر رضامندی کشاورزان [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 17-28]
  • شبکه‌های اجتماعی تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی در بهبود یادگیری دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 3-16]
  • شغل کشاورزی تأثیر عامل‏های پیش‌برنده و بازدارنده‏‌ی گرایش جوانان روستایی خرم آباد به شغل کشاورزی [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 90-106]
  • شورکارآفرینی رابطه‌ی بین خوش‌بینی و شور کارآفرینی با قصد کارآفرینی دانشجویان کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 145-160]

ص

  • صلاحیت حرفه‌ای شایستگی‌های حرفه‌ای اعضای هیات علمی کشاورزی و منابع طبیعی برای آموزش تنوع زیستی [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 59-70]
  • صندوق اعتبارات خرد تأثیر دوره‌های آموزشی ترویجی بر توانمندی اقتصادی زنان روستایی عضو صندوق اعتبارات خرد استان سمنان [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 71-90]

ع

  • عامل‏ های بازدارنده تأثیر عامل‏های پیش‌برنده و بازدارنده‏‌ی گرایش جوانان روستایی خرم آباد به شغل کشاورزی [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 90-106]
  • عامل‌های برنامه سازی تأثیر مؤلفه‌های برنامه‌سازی تلویزیون کشاورزی بر رضامندی کشاورزان [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 17-28]
  • علاقمندی عامل‌های مؤثر در علاقه‌مندی دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی به اشتغال در روستا [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 60-73]
  • عملکرد عامل‌های مؤثر بر عملکرد شغلی مروجان مسئول پهنه در استان گلستان [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 145-159]

ف

  • فرآیند تحلیل شبکه‌ای راهبردهای حمایتی آموزش کارآفرینانه کشاورزی از دیدگاه خبرگان [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 17-29]
  • فرسودگی شغلی تحلیل رابطه بین نوع شخصیت فردی و فرسودگی شغلی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی شهرستان‌های زاهدان و خاش [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 160-171]
  • فناوری زیستی کشاورزی عامل‏های مؤثر بر الزام‏های آموزشی توسعه فناوری زیستی کشاورزی از دیدگاه محققان مرکزهای تحقیقات و آموزش کشاورزی شمال و شمال غرب کشور [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 139-154]

ق

  • قابلیت فرهنگی تأثیر قابلیت فرهنگی بر سرمایه فرهنگی دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 69-82]
  • قصدکارآفرینی رابطه‌ی بین خوش‌بینی و شور کارآفرینی با قصد کارآفرینی دانشجویان کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 145-160]
  • قصد کارآفرینانه نقش حمایت دانشگاهی در شکل‌گیری قصد کارآفرینانه دانشجویان کارشناسی کشاورزی: مقایسه دو دانشگاه بوعلی‌سینا همدان و سمنگان افغانستان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 108-125]

ک

  • کارایی باغ داران اثربخشی آموزشی تولیدکنندگان برتر باغی بر افزایش کارایی باغ‌‌داران کرمان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 20-37]
  • کارآفرینی اثربخشی آموزش‌های کسب و کار کشاورزی در کارآفرینی زنان روستایی [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 3-16]
  • کارآفرینی مدل آموزش کارآفرینی سازمانی از دیدگاه مدرسان مرکزهای آموزش جهاد کشاورزی [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 38-53]
  • کارآفرینی روستایی چارچوب کاربست آموزش کارآفرینی کشاورزی در روستاهای استان ایلام [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 112-127]
  • کارآفرینی سازمانی مدل آموزش کارآفرینی سازمانی از دیدگاه مدرسان مرکزهای آموزش جهاد کشاورزی [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 38-53]
  • کشاورزی عامل‌های مؤثر در علاقه‌مندی دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی به اشتغال در روستا [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 60-73]
  • کشاورزی ارگانیک نیازسنجی آموزشی دوره‌های مهارت‌آموزی کشاورزی ارگانیک برای بهره‌برداران استان بوشهر [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 83-108]
  • کشاورزان رفتار کشاورزان خرم‌آباد در بازیافت پسماندهای زراعی [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 88-103]
  • کشاورزان اثربخشی رسانه‌های دیداری، شنیداری و نشریه‌های ترویجی در انتقال دانش و اطلاعات به کشاورزان در استان کرمان [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 46-58]
  • کشاورزان نیازسنجی آموزشی دوره‌های مهارت‌آموزی کشاورزی ارگانیک برای بهره‌برداران استان بوشهر [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 83-108]

گ

  • گرایش مقایسه توانایی دو نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده و نظریه شناختی- اجتماعی مسیر شغلی در پیش‌بینی گرایش به خوداشتغالی در بین دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 3-19]
  • گرایش به اشتغال گرایش اشتغال به کشاورزی جوانان روستایی شهرستان باغملک بر پایه‌ی نظریه توسعه یافته رفتار برنامه‌ریزی شده [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 29-45]

م

  • محققان عامل‏های مؤثر بر الزام‏های آموزشی توسعه فناوری زیستی کشاورزی از دیدگاه محققان مرکزهای تحقیقات و آموزش کشاورزی شمال و شمال غرب کشور [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 139-154]
  • مدیریت مرغ‏داری عامل‌های افزایش دانش و مدیریت بیماری در مرغداری‏ های بوشهر [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 43-56]
  • مدیریت مشارکتی مؤلفه‌های مؤثر در مشارکت کارکنان مرکزهای تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز تهران در توسعه فضای سبز شهری [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 141-152]
  • مدرسه‌ی استثنایی راهبردهای اصلاح محیط فیزیکی آموزش باغبانی برای هنرجویان با نیازهای ویژه [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 3-18]
  • مدل مدل آموزش کارآفرینی سازمانی از دیدگاه مدرسان مرکزهای آموزش جهاد کشاورزی [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 38-53]
  • مراکز آموزشی رتبه‌بندی وضعیت موجود مؤلفه‌های مدل شایسته‌سالاری مدیران آموزشی، مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی وزارت جهاد کشاورزی [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 91-111]
  • مروجان کشاورزی تحلیل رابطه بین نوع شخصیت فردی و فرسودگی شغلی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی شهرستان‌های زاهدان و خاش [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 160-171]
  • مروجان مسئول پهنه عامل‌های مؤثر بر عملکرد شغلی مروجان مسئول پهنه در استان گلستان [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 145-159]
  • مشارکت عامل‌های مؤثر بر عملکرد شغلی مروجان مسئول پهنه در استان گلستان [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 145-159]
  • مشارکت اقتصادی تأثیر دوره‌های آموزشی ترویجی بر توانمندی اقتصادی زنان روستایی عضو صندوق اعتبارات خرد استان سمنان [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 71-90]
  • مشارکت در هدف‌گذاری مؤلفه‌های مؤثر در مشارکت کارکنان مرکزهای تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز تهران در توسعه فضای سبز شهری [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 141-152]
  • مهارت نیازسنجی آموزشی دوره‌های مهارت‌آموزی کشاورزی ارگانیک برای بهره‌برداران استان بوشهر [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 83-108]
  • مهارت‌های استخدام‌پذیری بررسی رابطه‌ی مهارت‌های استخدام‌پذیری و سازگاری مسیر شغلی در بین دانشجویان کشاورزی دانشگاه‌های بوعلی سینا و اراک [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 124-138]

ن

  • نیاز آموزشی عامل های موثر بر نیازهای آموزشی توت فرنگی‌کاران مازندران [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 125-140]
  • نیازسنجی آموزشی نیازسنجی آموزشی دوره‌های مهارت‌آموزی کشاورزی ارگانیک برای بهره‌برداران استان بوشهر [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 83-108]
  • نظریه توسعه یافته رفتار برنامه‌ریزی شده گرایش اشتغال به کشاورزی جوانان روستایی شهرستان باغملک بر پایه‌ی نظریه توسعه یافته رفتار برنامه‌ریزی شده [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 29-45]
  • نظریه توسعه‌یافته رفتار برنامه‌ریزی شده مقایسه توانایی دو نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده و نظریه شناختی- اجتماعی مسیر شغلی در پیش‌بینی گرایش به خوداشتغالی در بین دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 3-19]
  • نظریه رفتار برنامهریزی شده نقش حمایت دانشگاهی در شکل‌گیری قصد کارآفرینانه دانشجویان کارشناسی کشاورزی: مقایسه دو دانشگاه بوعلی‌سینا همدان و سمنگان افغانستان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 108-125]
  • نظریه شناختی- اجتماعی مسیر شغلی مقایسه توانایی دو نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده و نظریه شناختی- اجتماعی مسیر شغلی در پیش‌بینی گرایش به خوداشتغالی در بین دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان [دوره 11، شماره 51، 1398، صفحه 3-19]
  • نقشه دانش نقشه دانش حکمرانی درحوزه آب: معرفی گزیداری نوین برای مدیریت پژوهش‌های ترویج و آموزش کشاورزی [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 106-126]
  • نقشه هم رخدادی نقشه دانش حکمرانی درحوزه آب: معرفی گزیداری نوین برای مدیریت پژوهش‌های ترویج و آموزش کشاورزی [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 106-126]
  • نگرش پایداری عامل‌های اثرگذار بر توسعه‌ی آموزش عالی پایدار از دیدگاه دانشجویان دانشکده‌ی کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 57-74]

و

  • واژگان کلیدی: مدیریت مصرف آب نظر کارشناسان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی نسبت به مشکلات به کارگیری سامانه آبیاری کم فشار توسط بهره‌برداران [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 74-90]
  • واژه‌های کلیدی عامل‌های مؤثر در علاقه‌مندی دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی به اشتغال در روستا [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 60-73]
  • واژه‌های کلیدی: دانش مرغدار عامل‌های افزایش دانش و مدیریت بیماری در مرغداری‏ های بوشهر [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 43-56]
  • وزارت جهادکشاورزی عوامل مؤثر بر افزایش دانش پدافند غیرعامل کارشناسان ستادی وزارت جهادکشاورزی [دوره 11، شماره 49، 1398، صفحه 128-144]
  • ویژگی‌های مطلوب مدرس ویژگی‌های مطلوب مدرس دانشگاهی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 19-38]

ه

  • هنرجویان با نیاز ویژه راهبردهای اصلاح محیط فیزیکی آموزش باغبانی برای هنرجویان با نیازهای ویژه [دوره 11، شماره 50، 1398، صفحه 3-18]

ی

  • یادگیری دانشجویان تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی در بهبود یادگیری دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا [دوره 11، شماره 48، 1398، صفحه 3-16]